Kärlekens tunga


Trött sliten och förälskad. Bäddade ner mig under handduk och filt i soffan efter duschen, och fastnade här. Blev lite lycklig efter passet då det dök upp en kund jag inte sett där på länge. Hon är bara så sjukt härlig och sa upprepade gånger hur förbannat kul detta var!! Behövde zumbaberöm med tanke på min lilla dipp. Berättade hur glad jag blev över att få höra hennes varma ord och hon menade att hon inte var annat än uppriktig. Om vi återgår till soffan där jag så fint ligger kvar, som en klubbad säl, så var det just här jag fick den trevliga överraskningen att grey's hade säsongspremiär ikväll. Jag är så kär i det programmet, det är liksom beroendeframkallande. Mitt hjärta slog ett extra slag och likaså snörptes det ihop när ena doktorns hjärta slutade att slå. R.i.p Mark Sloan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0