Oct. 01, 2012


Idag är jag helt knas i huvudet, har drömt apskumma drömmar inatt och den känslan har hållit i sig. Så mitt uppe i ena drömmen kommer ett bankande malplacerat ljud in. Riktigt jävla bankande. Flög upp som en gitarrsträng och insåg omtumlande att ljudet inte kom ifrån min dröm. Yrade försiktigt upp halvnäck och smög ut genom hallen, fattade inte om någon höll på att bryta sig in eller vad fan saken gällde! Aha. Den lilla glödlampan tändes ovanför huvudet på mig och jag kopplade att det var snickaren som spikade dit karmarna på ytterdörren. Bli väckt av ett förbannat oväsen på det sättet, skrämmer ju skiten ur en. Gick och la mig igen, så himla onödigt för sen vaknade jag ju inte på länge. Dubbla sovmorgnar två dagar i rad, kanske vad jag behövde. Något jag däremot inte behövde var att fastna på en facebooktråd när tanken var att jag skulle läsa projektledningsmetodik. Toppenbra bok, förfärligt tråkig bara.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0