Väderflicka



Stod och fnittrade på perrongen tillsammans med Sis och Mami när helt plötsligt en karl med en kamera kom fram med en termometer. Jo jag vet att tåget kommer men ni vet det ska ju bli varmare nu så skulle jag kunna få ta en bild på någon av er? sa han. Ja jag är från Kvällsposten alltså! Haha det hela var ganska komiskt men såklart, linslus som jag är, så ställde jag upp. Eller vi då. Tur han var snabb i klickefingret för precis när jag ställt mig i min pose med termometern i huvudet på lillasyster så tuffade tåget in. Dörrarna öppnades just i det ögonblick som han petade ner mina kontaktuppgifter, och under tiden började jag gå. Får väl se om man blir väderflicka då.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0