Vilket fördärv


Idag har jag varit så förbannat frustrerad på mig själv. Jag hade tre saker att fixa, eller tja fyra för att vara ärlig.. Kanske till och med fem. Men tillbaka till det väsentliga! Har jag gjort någon av dem? Näe. Jo en halv har jag gjort. Tänkte röra om i zumbagrytan och jag har i alla fall glatt mig åt att jag hittat en låt som jag sökt efter länge. Men mycket mer än så blev det inte på den fronten. Sen har jag förvisso invigt cykeln och gjort ett par ärenden som jag behövde. MEN, de där andra fyra sakerna blev aldrig gjorda. Och varför inte då kan man fråga sig. Jo för jag fastnade på en facebooktråd. En facebooktråd. Hur tragiskt är inte det? En väldigt intressant och till viss del politisk tråd, sorgligt att läsa hur en del tar till personangrepp eftersom de uppenbarligen har ett ganska bristfälligt ordförråd. Hatar att människor väljer att kränka när de istället borde lägga det krutet på att argumentera för sin åsikt. I en diskussion där man är av olika åsikter är det ganska oväsentligt hur den ena eller andra personen ser ut. Nä nu ska jag beta av en sak på den där listan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0