Bara sådär


Vilken dag. Har gått så sjukt fort, tror typ att klockan är tre. Missat några timmar där, jaa. Har ordväxlat med betydligt fler idag. Varit riktigt effektiv i mitt nätverkande *so serious*. Nä men skämt åsido, vi pratade om just ordet "nätverka". Att det låter som ett tvång. Är ni med mig? Har kommit underfund med att Jag. Behöver. Kläder. Sheeeses vad jag förbrukar kläder nu när man inte har arbetskläder om dagarna. Det slog mig just att jag ju har beställt kläder. Hum. Undrar var de har tagit vägen!? Såhär såg jag ut i lördags förresten. Tyckte jag var sjukt snygg och tog foto på toa. Tänk vad man kan lura ögat med lite vin. Bara sådär.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0