Det går bra nu


Längtar efter att komma igång med mina kurser nu. Oj vad jag kommer tjata detta för er. Ni kommer vara så TRÖTTA på mig! Men det är ju lite det som är mitt liv nu. Kurser och plugg. Kul! Produktionsledningen vill jag bara lära mig nuu. Och ja, originalproduktionen också! Bara att få sitta vid en mac igen. På riktigt lära mig Adobe. Illustrator, in design, photoshop och acrobat. Känner mig inte så orolig inför allt. Det är sjukt mycket att ta in och att lära sig, många egna krav på prestation. Men jag brinner för detta. Är så jävla glad så jag hade kunnat lägga mig ner och gråta. Tänk att få lägga tid och pengar, att investera i sig själv, att få utbilda sig. Att ha möjlighet att göra det. Fan vilken förmån! Att dessutom ha fått en chans att göra det inom något man trivs så otroligt mycket med. Något som bara är så rätt. Så skräddarsytt. Är oerhört tacksam för vilken vändning livet faktiskt kan ta, om man bara vågar hoppa på tåget. På, inte framför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0