Detta kaffe


Vi hade ju besök i lördags, och jag fick använda mina cooking skills(!). Jag och Babe diskuterade detta igår, alltså inte matlagningen, och då slog det mig! Jag är så jävla jävla dålig på att bjuda på kaffe! Fixa efterrätt och grejer gör jag utan ens eftertanke, det bara gör man ju, men kaffe!!!! Jag bjuder ALDRIG på kaffe. Har ingen tanke på kaffe eftersom vi aldrig dricker det själva. Ni får säga till ju! Ska ni fika hos mig så får ni be om kaffe om ni vill ha. Känner mig så ogästvänlig, men det är absolut inte min mening. Kaffe finns bara inte in my mind. Nu vet ni!


Kommentarer
Postat av: J

Är precis likadan!! Har lämnat över den delen till Fredde ;)

2012-09-24 @ 16:13:56
Postat av: Minna

samma här. Vi brukar dock försöka ha ett paket hemma så man är beredd, kokar'n står ändå framme liksom. Dock köpte jag 4 (!!) paket till mitt födelsefirande (för ett halv år sedan) och jag har alla packen kvar, så... jag har just nu allmän utdelning på kaffepaket, haha!

2012-09-24 @ 17:29:31
Postat av: fru Wihlborg

Haha! Vad skönt för alla som inte gillar kaffe! Att slippa tacka nej!

2012-09-24 @ 19:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0