Kass


Vilken sjuk dag. I flera bemärkelser. Fick ställa in zumban, and it kills me men hade jag kört så hade det dödat mig istället. Känner mig som en gnällröv, känns som att alla tror att jag är en jävla hypokondriker. Men seriöst, människor som känner mig vet att jag är en stor idiot som både tränat och arbetat under perioder med diverse åkommor. Feber, halsfluss och maginfluensa tänkte jag skriva. Haha. Nä det där sista tog jag faktiskt sjukdagar för. Framtida kollegor kan andas ut! Så för en gångs skull tog jag förnuftet till fånga och valde att ställa in. Och vad händer!? Jo givetvis möter jag en zumbis utanför det forna arbetet. Tycker att jag får en anklagande blick och känner mig så SKYLDIG. Men skärpning på det, måste tänka på mig själv i första hand. Hur ska jag annars hålla i längden!? Nä precis. Väl resonerat. Och andra delen. Second part sjukt. Alltså sjukt coolt. Jag kan numera titulera mig student. Och om tre år kommer jag vara nånting. PÅ RIKTIGT. Jag suger på detta idag. Vi hörs imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0