Såg en blogg


Såg en blogg, här på startsidan då, tjejen drev ett eventbolag och titulerade sig bröllopskoordinator. Det är ju sånt jag vill syssla med! Kanske inte just bröllop, eller bara bröllop, men den andra biten. Fixabiten. Koordinator alltså. Hmm.. Utbildningen känns förresten som figursydd för mig. Det skrev jag kanske igår också, kommer inte riktigt ihåg. Trött i hela huvudet när jag kom hem. Hoppas det berodde på förkylningen och inte bara var en reaktion på att ha haft huvudet på skaft hela dagen. Personligen tror jag dock att det var en stark kombination. Kan nog vänta mig en överarbetad hjärna någon månad framåt. Dags för business, dag 2 börjar nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0