Här, där o överallt


Blev förvånad och glad igår när jag gick ut från cemtralen. Först kan jag ju börja med att berätta hur jävla otacksamt det är att fixa håret när man ska ner till Malmö. Riktigt jävla otacksamt. Man är snygg ända fram tills att man kommer ut i friska luften. Från och med då ser man ut som en okammad Einstein resten av dagen.

Men i alla fall, det blåste galet mycket men det blåste inte kallt! Det var väl inte direkt så att det blåste jättevarmt heller, men det var ljummet. Precis på det sätt som när man känner att det börjar bli vår. And i'm telling you, ingen är gladare än jag över det! För övrigt är jag helt sönerstressad just nu, tänkte försöka ta mig igenom den här dagen med hjärtklappning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0