Helvete med


Just nu suger mitt liv så in i helvete. Allting bara krockar och jag har god lust att säga upp mig ifrån varenda liten sak. Jag orkar inte med fler trådar som ska dras i för att få någonting att gå ihop. Hatar mitt tighta schema. Hatar att alltid vara fullbokad. Hatar att inte ha tid. Hatar att saker alltid krockar. Hatar att dra som en idiot i trådar utan att det hjälper.

Nu har jag fått ont i magen av allt pusslande det hjälper fan inte mig ändå. Känner mig så jävla gråtfärdig. Fuck this day.


Kommentarer
Postat av: Minna

åh fyy know the feeling, magen typ exploderar av stress men du, du måste sätta dig ner och sålla alternativt tacka nej till några jobbdagar, det kan du iaf börja med hoppas jag, du måste hinna andas emellan också. <3

Svar: <3
Sara Evelina

2013-04-09 @ 12:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0