Maxa tiden


Måste vara tröttsamt att lyssna på mina ursäkter. Typ att jag aldrig skriver. Sorry hit sorry dit. Well, ikväll ska jag i alla fall bara vara hemma. Det känns så jävla skönt. Har haft Zumban fyra kvällar i rad och det känns, det vill jag lova. Igår var jag så seg i kroppen så den orkade knappt göra det huvudet ville. Ni vet när man går men det känns som att man inte kommer någonstans. Jag brukar ändå pinna på ganska bra men det gick liksom inte, som att försöka ta sig fram i världens motvind. Fast det var jag själv som gjorde motstånd. Äsch jag vet inte. Har varit så stressad på sistone (ÄR) så jag typ åsidosätter precis allt trots att jag tänker att det är tvärtom. Kanske det kroppen protesterar mot?! Och som bekant gör jag ju mina rumpövningar, squatsen.. Var uppe i 190 st igår om någon är intresserad.. Kämpar på. Hur som så tar det omkring tre minuter, men jag har liksom inte haft tre minuter så jag har i tre dagar passat på att göra de i duschen. Onödigt att bara stå där och tvåla in sig! Nej, det gäller att få ut maximalt av tiden. I'm just saying, multi tasking is my middle name.

Sen har jag inte riktigt prioriterat sömnen heller, det visade sig idag när jag sov två timmar för länge. Inte minsta tendens till att ha hört alarmen, varken det första, andra eller tredje. Så nu är jag snart i Malmö igen, två timmar "för sent". Det blir en lång dag detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0