Walking dead




Känner mig som en gammal disktrasa, som att jag varit vaken flera dygn i sträck. Jag och en kompis försökte oss på det några gånger när vi var i tidiga tonåren, vi skulle alltid köra filmmaraton så att vi kunde hålla oss vakna. Och kaffe! Vi valde ut de bästa filmerna men jag lyckades aldrig hålla ögonen öppna ändå. Har aldrig blivit pigg av kaffe faktiskt. Nu är klockan trettio minuter i midnatt och vi håller äntligen på att borda planet. Trots att det varit lång väntan här i Singapore även på tillbakaresan så har det gått väldigt smidigt, det är en superbra flygplats att vänta på måste jag säga. Det enda är ju då det här med den slitna disktrasan. Har tvingat mig att vara vaken så att jag sover mycket på resan hem, vänder jag inte rätt på dygnet nu så lär jag väl få ett helvete hela helgen. Orkar inte det. Det är lite annan disciplin än på den gamla goda tiden det. Tur att jag inte har tittat på film.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0