Det räcker nu


Jag orkar inte mer. Hela jag är en enda stor kroppslig protest mot vårt svenska klimat. Känner mig helt eländig, fullproppad med Alvedon och diverse vitaminberikade preparat men vad hjälper det? Jo det ska jag berätta. Det hjälper inte ett dugg. Jag går snart i ide. Fattar ni hur vinterdeprimerad jag är!? Vill gråta varje morgon när jag tittar ut genom fönstret. Har inga kläder anpassat efter detta heller, tycker inte om att köpa kläder som får mig att se ut som en eskimå. Men man är ju tvungen att bylta på sig som en annan idiot och ser likväl ut som en jävla eskimå. I fulare kläder. Idag vet jag inte hur jag ser ut, orkade inte gå upp och fick stressa mig igenom morgonen. Fläkte naglar och glömde strumpor. Och tog en gammal sjal istället för halsduk. Fick ett litet utbrott när mobilen höll på att plinga mitt i alltihop och vanten inte gick på näven. Herregud, jag behöver verkligen köpa kläder nu när jag tänker på det. Men jag investerar mycket hellre i fina, somriga saker än lovikkavantar (eller hur det nu stavas) och lusekoftor. Det räcker nu. Jag orkar inte mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0