Du är min dröm


Unnade mig en rejäl sovmorgon idag. Att få sova hur länge man vill, om man vill. Ren lyx. Men inte nog med det, jag har även gjort stor frukost och suttit med den hur länge som helst (ÄLSKAR FRUKOST!). Sen att man blir andfått när man äter känns lite sisådär bra, känns som att man är en nittioårig astmapatient med kol. Flåsar över maten liksom. Jag är piggare än jag varit de senaste dagarna, men mer förkyld. Hur går det ihop? Kanske eftersom att jag sovit när jag behövt det? Äh vem vet om en timme låter det kanske inte alls likadant längre, kanske ska ta tillbaka det där om att vara pigg.. Men sover gott gör jag när jag sover i alla fall. Du är min dröm är ett uttryck jag hade kunnat uttala till flertalet personer i min umgängeskrets angående de senaste nätternas drömscenarion. Drömmer hej vilt om många nära, många vänner och många bekanta. Och om Kim kardashian.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0