Första gången



Gjorde misstaget att inte titta på min klocka som går tjugo minuter före idag. Hade gott om tid men vips så hade jag inte det längre. Var blir tiden av på morgonen? Vet inte vem jag försökte lura när jag sprang mot bilen och insåg att rutorna behövde skrapas, skrapade dessa och därefter körde i ilfart mot tåget. Det avgick när jag svängde in på parkeringen. Blev inte ens arg eller tårögd, det var ju mitt eget fel och det visste jag. Fick glatt köra hem igen och planerar att ta tåget som går nästa timme. Det enda som retar mig är det faktum att jag förlorade en timmes sömn. Kunde sovit längre, men det gör ju detsamma just nu. Det blev en rejäl frukost och nu får jag väl snart förbereda för andra avgången idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0