Great minds think alike, eller?


Jag är nog den enda som tänker som jag. Alltså vi hade föreläsning och jag ställde en fråga, föreläsaren svarade genom att förklara det jag redan fattade. Så jag frågade igen, och han förklarade samma sak. Försökte ställa frågan på ett annat sätt men han kopplade inte alls. Ingen annan heller. Antingen är jag dum i huvudet eller så är jag much deeper than everyone else helt enkelt. Det kan vara så att jag trasslar in mina tankar onödigt mycket, försöker få förklarat det som inte behövs. Tänkte mest att jag ville sålla bort allt onödigt folk har en tendens att ta med men det kunde man tydligen inte. Nåväl. Jag tar gärna en idiotförklaring så länge jag själv fattar det som behövs. Outstanding, visst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0