I can see clearly with my glasses on


My new bff har återigen smugit sig på. Huvudvärk hello. Jag tror att det är någon som försöker hamra sig ut ur mitt huvud, och snart lyckas väl den lille jäveln med. När vi ändå har samtalsämnet saker som väsnasuppe på tapeten, möjligtvis lite långsökt jag vet, så kan jag berätta om ett av gårdagens samtal. Mami ringde och berättade att det hade varit något som fört ett fasansfullt liv i deras köksfläkt. Efter att ha monterat ner fläkten i små delar såg de något som rörde sig där inne. En liten mus!!!! Alltså usch. Vem vill hitta en mus i köksfläkten?! Det var den minsta mus jag har sett, sa hon. Grattis, då finns det troligtvis fler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0