Zzz


Klockan ringer i tre omgångar, snoozar allihop i över en timme. Orkar inte gå upp. Då ska ni veta att den ringer rätt så några gånger, med sådär tre minuters mellanrum. Sjukt irriterande att behöva sträcka bort armen en gång till, vände ju nyss mig om. Somnar alltså emellan varje snooze.

Sån här är jag ofta numera, särskilt en morgon efter träning. Vet inte om kroppen fortfarande är risig, eller det vet jag ju att den är. Har varit hur länge som helst nu, men jag har börjat så smått med träningen igen. Kan ju inte ta uppehåll flera månader heller, men då vet jag också att konsekvensen är att jag blir frisk långsammare. Får ta det helt enkelt. Stay fit iallafall. Nej nu har jag minsann en massa saker att ta tag i. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0