Jag vill ha dig i mitt liv



Här sitter ett lik. Med konstiga ögonbryn och frukosten upp i halsen. Usch. Jag gjorde värsta missbedömningen i morse. Glodde ut för att se ifall bilen var frusen, vilket den inte alls såg ut att vara.. Men ack vad fel jag kunde ha! Kom ut med andan i halsen beredd att köra knappt lagligt mot tåget, möttes av en igenfrusen bil och blev lite olycklig. Kände mig som en trafikfara när jag körde som en galning med ett litet hål i fönstret som enda sikt. Fick, bokstavligt talat, springa in på tåget som kom i samma sekund som jag parkerade. Därav frukosten upp i halsen. Trött som ett svin är jag med, drömmer konstiga drömmar om nätterna. Konstiga som jag på något sätt tycker om ändå. Jag vill ha dig i mitt liv, sa jag till en vän. Det är väl inget konstigt med det? Så kan man väl säga?



Kommentarer
Postat av: fru Wihlborg

Precis så kan man säga. Och borde man säga oftare.

2013-01-09 @ 19:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0