Koma


Gårdagen gick ifrån att inte innehålla någonting till att innehålla arbete och passupplägg. Sen var den slut. Den här dagen innehåller alltifrån terminens första föreläsningar och gruppmöten till ny kurslitteratur och kvällsdate. Sitter för tillfället på tåget och försöker måla mina ögonbryn, det går lite sisådär kan jag ju säga. Helt hackigt, får måla lite snabbt nu när vi stannar ett par minuter på nästa station. Japp nu gjorde jag det, målade klart alltså. Tog en skrivpaus för att färdigställa, men vet inte riktigt hur det blev ändå. Fick ta mascara som kletade ut och gav mig spindelben, spännande att kika i en spegel sen. I en stor alltså. Nehe är så seg idag, helt jävla trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0