Tårögd

 
 
Nu är jag bara så glad så att jag är helt gråtfärdig. Sist jag tänkte på min första hemtenta fick jag ont i magen, idag fick jag tillbaka min rättning och fick en annan känsla i magen. Fjärilar. Jag fick tillbaka den rättad, med toppbetyg. Kan någon vänlig själ förklara för mig hur i herrans namn detta ens är möjligt? Jag har varit så sjuktligt övertygad om att jag kuggat den. Sjukligt övertygad. Jag menar verkligen det. Jag vet inte vad mer jag ska säga, känner mig inte alls talför.. Blev helt chockad så jag tappade nog den förmågan. Sitter här och gapar fortfarande. Har haft frukostgäster på besök och när dem gick så startade tvn av sig själv. Det är nåt knäppt alltså, så nu kör jag med. Fixa bilen.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: fru Wihlborg

Yay, heja vad du är bra! :-)

2013-01-20 @ 23:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0