Vilken



DAG!!!!!!!

Herrejisses! Känner mig så ineffektiv så att man kan bli gråtfärdig för mindre. Jag har suttit framför datorn hela dagen, sökt information, försökt ta in information och försökt skriva information. Ge mig inspiration någon!? Detta blir man ju helknäpp på. Imorgon ska jag stå och babbla i fem minuter, det kommer att kännas som en evighet. Och sen kommer jag att bli hängd. Believe me. Mina opponenter lär såga mig vid fotknölarna och sedan hänga mig uppochner i taket. I stumparna då, repet halkar kanske av ifall man inte har några fötter. Nej vet ni vad, vilket sidospår jag hamnade i nu. Jag tror att jag har kollat Facebook, insta och twitter femhundra gånger. Målat naglarna. Tagit bort nagellacket och målat om igen. Skrivit inköpslista. Kollat Skatteverket. Ätit en glass i ren tristess. Ge mig motivation! Hur svårt ska det vara att skriva ett manus!? Idag är självdisciplinen nere på noll och jag arbetar på att vända min nedåtgående spiral uppåt. Ska bara handla först.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0