Be proud




Idag är jag stolt över mig själv. Det var alldeles för få anmälda till Zumbapasset *suck*, vilket jag sett fram emot hela dagen. Det var ju trots allt ett par veckor sen jag körde sist. Har dessutom taggat hela dagen för att träna hårt och känna mig slutkört. Aja så blev det med det, tänkte jag, och motivationen sjönk till ungefär minus trehundra. Men trots detta, kära vänner, cyklade jag ner till gymet och tränade på egen hand. Efter en liten tupplur, behövde väl samla krafterna först. Inget mördarpass jag körde får jag väl erkänna, men jag är ganska imponerad av mig själv att jag överhuvudtaget lyckades ta mig dit. Och så skönt det är att slippa ångesten som annars hade knackat på min dörr!

Började nyss läsa en bok förresten, den är redan spännande. Det är ett jävligt bra betyg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0