En ny början




Idag är det måndag, och det är väl då man börjar om? Eller hur är det man säger? Efter en toppenbra helg ute vid havet begav jag mig hem sent igår kväll. Kom hem till vissnande blommor och en folkskygg fisk. Helt ärligt, det måste vara nåt tokigt med den lilla fisken. Vägrade äta eller visa sig när jag hällde i mat, men det är kanske inte så konstigt efter att ha förlorat sina tre vänner och nu är ensam kvar. Nåväl. Har en heldag på jobbet framför mig, och sen har jag bokat gymet. Tänkte köra direkt ner och träna häcken, är sugen på lite mer smärta i musklerna. Har även middag hos föräldrarna och date med j inbokat. Sen somnar jag nog gott, precis som igår då dagen avslutades lyxigt med vin, ost, kex o melon.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0