SomaMove



Kl 14.00 idag ska jag köra Soma. Tycker att det var ett jävligt intressant sammanträffande det här. Har sett en zumbis från Stockholm som utbildat sig till instruktör och har därför blivit lite nyfiken på denna relativt nya träningsform. Älskar ju yoga och bodybalance och sånt tjafs så jag tog och letade upp en del info. Anmälde mig på intressesidan och skrev ett mail där det stod att jag tyckte att de skulle komma till Skåne och hålla en utbildning. Jag kan ju vara lite sån, pang på och "vi kör" innan jag ens testat grejen. Men! Så får jag nys om att en nyutbildad SomaMovetjej kommer och håller ett pass, kom och testa liksom. Jag nappade direkt och skyndar ner omedelbart efter jobbet. Wish me luck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0