Vet ni vad?


Vet ni förresten vad jag gjorde igår?! Har köpt canvastavla och akrylfärger och just eftersom att jag visste att jag skulle behöva -->studera inför tentan<-- så råkade jag bli sugen på att måla lite. Vilket jag aldrig gör annars, ett riktigt sammanträffande det där alltså! Nu är kanske inte måla riktigt rätt ord, jag skrev text. Men det såg riktigt bra ut när jag skulle börja fylla i. Jag la alltså dryga tre timmar på detta, och efter tre timmar var jag ungefär halvt färdig. Då satt jag och målade med världens verkligen sämsta pensel, en sån liten billig som spretar åt alla möjliga håll. Jag hade hur som helst lyckats få det ganska bra trots dålig pensel och det var inte förrän jag tyckte att jag behövde fixa till det första ordet som det gick åt helvete. Det blev kludd. Femåringskludd. Om ens det! Det var bara droppen. Jag fick ett litet spel...

Och eldade upp tavlan. Orkade inte ens se på den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0