Dramaqueen



Igår kom våra nya mattor till uterummet. Var glad och lycklig ända tills att jag började fundera på att det nog faktiskt var fel storlek på dem. Blev så deprimerad så jag beställde en enorm mängd kläder till mig själv istället. Kläder för flera tusen! Jag gör alltid så, beställer sjukt mycket när jag väl gör det. Ska man ändå skicka tillbaka sen så kan man ju lika gärna ha mycket att skicka. Det spelar liksom ingen roll. Och jag förutsätter nämligen alltid det, att det mesta ska gå som retur alltså. Men vad fan gör jag om allting passar?

Hursomhelst så funderade jag vidare på de här med mattorna och kom, när jag lugnat ner mig, fram till att det nog var rätt ändå. Vilken dramaqueen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0