Super

 
 
Nä, det gör jag inte. Men ikväll unnar jag mig en bacardi breezer. Det var verkligen åååååår sedan jag drack en sån, senast var typ på Rhodos skulle jag tro. Och hur längesen är inte det? Tre år sen till sommaren om jag kan räkna. Och det förutsätter vi väl att jag kan. Idag har varit en chill dag för övrigt. Vi håller på att sätta samman en "superrapport" tillsammans med andra projektgrupper, startade upp detta idag. Var ändå hemma klockan två och gick ut och la mig i solen, i bikini! Mitt problem är dock att jag inte bara kan ligga. Blir så förfärligt rastlös och försöker hela tiden hitta saker att göra samtidigt. Jaha nu känner jag att den där bacardin räckte för att göra verkan ikväll, det blir väl så när man dricker på tom mage.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0