Time to get started

 
 
Jag är verkligen världens tidsoptimist! Klockan 6.03 imorgonbitti går tåget härifrån och jag har inte börjat packa ännu. Istället har jag precis målat naglarna och kollat facebook. Tar det som det kommer liksom. Jag har i alla fall srkivit en packlista och en to-do-lista. I alla fall.. eller iallafall? Skriver nog både det ena och det andra insåg jag nu precis när jag sitter framför datorn och skriver för en gångs skull. Är så trött på att blogga via mobilen så det är nog därför jag är lite lat med att skriva inlägg. MAN BLIR JU ALDRIG FÄRDIG. Så tycker man att man har skrivit sjuhundratusen ord men så har man skrivit typ fem. Vansinnigt irriterande. 
 
Nu sitter jag hursomhelst framför datorn och ska skriva upp lite hjälpredor till mig själv inför ankomsten till Milano imorgon.Har ungefär tretton påminnelser som jag bara sätter om varje gång mobilen plingar för jag "har inte riktigt tid just nu". Tänkte ta tag i en eller ett par nu innan jag rotar fram pass, byter väska, hämtar resväska och bockar av packlista. Fick lite panik nu när jag ser vad klockan är.. time to get started kanske?!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0