Godmorgon



Alltså. Jag är helt kass med bloggen nu för tiden. Har varit helt slut i huvudet efter skolstart, är trött som en pensionär på kvällarna och sover som en stock om nätterna. Har liksom inget att ge. Har inte ens satt mig in i min nya Mac. Behöver också installera en massa program i den och känner att jag måste men inte riktigt orkar ta tag i det, pust. Sen känner jag mig som sju svåra år utseendemässigt, mitt hår och mina naglar skriker kom och hjälp mig att dö. Och huden. Ja. Den saknar solen. Jag önskar att jag bara kunde suga i mig kurslitteratur och fördjupa mig i alla arbeten redan nu, men mina tankar är fortfarande kvar i aussieland. Dit måste jag åka igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0