Att vara sann mot sig själv

Jag bryr mig faktiskt inte om vad folk får för sig, vad dom tror eller hittar på för egna teorier. Att dom gottar sig i andras "issues". Be my guest. Det är lättare att spekulera kring andra än att faktiskt ta en titt i spegeln och möta sig själv. Jag står för mina tankar och åsikter, och kanske att ingen annan än Jag tolkar Mina texter på rätt sätt (nu finns det fantastiska människor som stått upp för mig nästan bättre än jag själv kunnat göra och för det bara ÄLSKAR jag!), men jag har alltid varit ärlig. Ärlig mot både mig själv och mina medmänniskor. Mina ord är en del av min sanning. Och någon har lyssnat.

I've said it before men jag säger det igen. Motsatsen till kärlek är inte hat, det är likgiltighet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0