Good morning

Ok, kan börja med att säga att föregående inlägg låg kvar här sen igår kväll. Och som det stod så fattade jag inte riktigt poängen med att jag skulle betala inträde och gå in på en pub bara för att en dryg timme få köra hem igen. Fast betala fick nån annan göra och min kära lover ville så gärna presentera mig för sina jobbarkompisar. Sagt och gjort. Det var dessutom hårdrockskväll just denna kväll, alltså fy fan det är verkligen inte my thing!!

Väl hemma så skulle Mister tvunget tända fyr i brasan, klockan var då ett!, vilket jag tyckte var lite onödigt. Men fine, han eldade med öppen lucka och bar ut täcken och kuddar så att vi kunde "mysa framför elden". Sen trillade vedpinnarna ut och han höll på att elda upp halva golvet. Long story I know, men slutligen fick jag iaf gå in och lägga mig i min säng. Guud var så trött så det kändes som att jag var the drunk one!!

Nu är jag så förkyld så att jag inte riktigt kan svära på det men alltså idag luktar det nog bränt i halva huset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0