Skam den som ger sig.

Jag Är fast besluten, jag kommer att vinna. Man kan aldrig vara för säker så jag tillverkar mina egna hälsodrinkar. Honungsvatten med kanel och ingefära. Smakar riktigt gott, ser däremot inte så gott ut. Unnade mig sovmorgon idag, vila ska man göra som det heter. Ska sätta ihop och finslipa zumbatomicen inför morgondagen. Börjar bli lite smånervös. Alltså köra ett Zumbapass är inga pix, det kan jag o det är jag bra på. Men barn. Det är dem största kritikerna som finns. I'll do my best, så mycket kan jag iaf säga. Efter min vanliga frukostrutin såhär på förmiddagen så ska jag ner och ta nytt körkortsfoto. Kommer väl att se ut som en jävla mupp. Kanske visar. Kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0