Tankar..

Jag funderade på att fortsätta där jag slutade igår.. Hm jag hoppas innerligt att det har tolkats på rätt sätt. Jag säger inte att det jag skriver alltid är snällt, men det betyder heller inte att jag annat än för stunden kände exakt så. Sen att det spekuleras, det gör det alltid. Och jag vet ju bara var jag själv står. Om det är upp eller ner så är det ändå här jag står. Jag kan vara minst lika dum i huvudet som alla andra, men jag är inte sämre än att jag förstår att man kan välja vilket sätt man skriver på. Kanske borde jag välja ett annat. Det finns åsikter jag inte bryr mig om och så finns det åsikter som jag faktiskt bryr mig om.

Jag känner väldigt mycket. Jag är en känsloperson som gör det. Ex. Jag hatar vintern och snön. Anledningen till att jag gör det är ju för att jag älskar solen och sommaren så mycket. Fast det är ju fortfarande vädret vi pratar om. Det positiva överväger det negativa. Jag vet hur förbannat bra det kan vara. För att känna såhär behöver det finnas vinter och snö, drömmen är ju sol och värme always. Men uppskattas det då?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Strunta i spekulationer!! Härligt och rätt från hjärtat! Jag tycker du skriver superbra och ärligt! Här känner jag igen mig! / Bella

2012-04-16 @ 16:49:26
URL: http://Www.be11an.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0