Morning

 
Ärligt talat så vet jag inte om det kallas tidigt att gå upp halv tio. Men om det gör det så var jag uppe tidigt idag! Snabbfrukost kombinerade jag med diverse sms och telefonsamtal om kräftor och massage. Härlig blandning. Står i pyjamas och håller igång köket för fullt. Chokladkaka med pecannöt-kolatopping står på fikamenyn. Vi får väl se om det går hem, har inte en aning vad jag sysslar med. Men man måste vinna för att våga heter det ju. Eller tvärtom ska det nog vara.
 
Återupptog mitt twitterkonto idag, kan nog snarare kalla det att jag startade upp ett twitterkonto. Hade gjort ett inlägg sen tidigare så det vettitusan om det gälls. Nehe du tack baket kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0