PS I love you




Ligger i soffan och kliar mig under min fot. Äckligt irriterande när det kliar UNDER foten. På trampdynan. Hur kliar man där liksom?! Efter att ha hälsat på mamma och pappa tog jag en tur in till min snart före detta arbetsplats för att viska hemligheter med A. Ser fram emot min avtackning imorgon kväll, vilken mina fantastiska kollegor har bokat in. "Var hemma så dyker vi upp runt klockan sex". Tja bara till att följa order. Mycket trix imorgon. Tandläkare, intervju och, inte att förglömma, vinpimplande. Passar mig perfekt med tre extra lediga dagar efter semestern.


By the way, satt ensam i soffan och fick på PS I love you. Enormt sorglig film. Hade ett par krokodiltårar som brände bakom ögonlocken. Visste ju det redan, men man äts upp av historien. Nu ska jag mysa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0