To do or not

Zumba or not. Jag vill och den rastlösa själ jag är behöver köra ett riktigt svettigt jävla pass. Har packat ner en del marknadsförande träningskläder i resväskan redan då det faktiskt finns ett gym i hotellanläggningen. Tack gode gud för det tänker jag samtidigt som det är väldigt tvivelaktigt att jag ens kommer att tillbringa totalt trettio minuter under två veckor i denna lokal. Men jag hoppas, och jag gör det innerligt. Jag har varit på det här hotellet tidigare. För flera år sedan när jag var trotsig tonåring kom jag dit tillsammans med övriga familjen, och än idag säger vi samstämmigt att det är ett utav de bästa vi någonsin besökt. Tillsammans gick vi nog upp tjugo kilo på en vecka. Det är fem kilo per man. Eller per person för att vara petig. Den person jag är idag kommer aldrig att låta det inträffa, bättre självdisciplin än så har jag, däremot kommer träningen att få sig en rejäl törn om jag inte passar mig. Därför behöver jag köra ett pass ikväll så att jag kommer in i rätt tänk inför tvåveckorsresan. Men så har vi alla dessa andra planer som ju kan tänkas komma i vägen..
 
 
 
 
      
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0