Cold as ice

 
 
Nej vet ni vad?! Nu har jag gått omkring i innetossor, pyjamasbyxor och morgonrock hela dagen och känner att det är dags att faktiskt klä sig lite mer presentabelt. Känner mig lagom sunkig.. Fixat flertalet julklappar då jag har suttit klistrad framför denna pc all day long i alla fall. Nu funderar jag på att ta mig ut i snövirvlarna och handla ingredienser till kanelkola eller lussebullar. Känner mig lagom sugen på att gå ut, huuu, desto mer på att baka. Allra mest känner jag för ett yogapass, kanske ett värmande i bikram style. Men det blir lite svårt. Ibland önskar jag att jag bodde på ett ställe med mer möjligheter, kan ju i ärlighetens namn berätta att jag är ytterst tacksam över att jag har min "andra ort". Malmö, ni vet. Malmö i mitt hjärta.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0