Kämpa till man stupar



Jag är så sjuuukt uttråkad. Vad är det för fel på mig? Precis som att det är någonting som fattas. Kan inte sätta fingret på vad det är men jag har en tickande bomb inom mig. Tror att jag hade behövt en riktig utekväll i goda vänners sällskap. Behöver vara lite fri, just nu är jag så fången i mig själv att jag får ont i magen. Vill så gärna hälsa på lillasyster nu när hon åker till Australien med, får fundera ut en plan för detta. Tror det är det som kan vara problemet. Jag har många planer och funderingar i huvudet just nu, men inga direkta lösningar och det resulterar i.. Kortslutning. Tomhet. Drömmar. Illamående. Stakar min väg mot framgång, kommer att stöta på vissa hinder men jag ska satan i min själ lyckas. Förstår ni att det kan vara förvirrande?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0