Lucia



Vilken kakdag. Började luciadagen till ära med att äta en lussebulle, moget. Fin frukost. Jag och bästa Anna började sedan vår färd mot första bebisbesöket denna torsdag. Och en fika på det. På väg hem fick vi infallet att göra bebisbesök nummer två. Och så blev det. Lite muffins. Lite pepparkakor. Och lite kaffe för kaffedrickarnas del. Var precis och bytte tillbaka pappas bil mot min egen och står halvt innanför ytterdörren till vårt hem. På språng innan jag har kommit in. Funderar över ifall jag borde äta någon faktisk mat innan arbetet.. Kanske något snabbt. Jobbet kallar klockan tre. Lite spontant även det. Och barnvakter ikväll! Så allting är precis som det ska vara, hörni!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0