Nu är nissen hemma



Julzumba dag två avklarad! Nissen är hemma och har tagit en varm välbehövlig dusch. Hade behövt massage i en hel vecka så stel jag är! Men adrenalinet pumpar så fort jag tänker på yogan (det var den som dödade mig, och i needed it!) det lär väl dröja innan det är dags igen bara. Synd det. Berättade jag förresten att en liten 4årig unge fräste åt mig på jobbet igår? Hon stortjöt eftersom att hon inte fick nåt hon ville ha, däremot hade hon fått kinderägg och massa annat. Jag tänkte rädda situationen så som man vanligtvis gör genom att säga något i stil med att titta här, massa gott ju! Då vände hon sig mot mig och skrek att jag skulle inte tro att jag bestämde över henne. Jag var inte hennes mamma!!!!! Jag tappade, BOKSTAVLIGT TALAT, hakan och det enda jag fick ur mig när jag hade samlat mig var att hörrdu bara för det behöver man inte stå här och vara otrevlig! Då gömde hon sig bakom sin mamma, som inte sa ett knyst! Hade det varit min unge så hade denne för det första aldrig vågat säga så.. Nej fy fan. För det andra hade han/hon fått sig en rejäl jävla tillsägning. Stackars barn egentligen, det är ju inte ungens fel. Min första tanke var att en lavett hade suttit väl på plats, min andra tanke var att det nog var hennes mor som skulle haft den. Kan man inte fostra sina barn och lära dem vanligt folkvett så borde man nog avstå ifrån att skaffa överhuvudtaget. Sen blev jag biten av en förrymd hund också. Hade gärna givit denne en fin spark ut i gatan men det var kunder som såg på så jag bet mig i tungan. Det var inte så farligt dock. Ägaren stod i kassan och bad oss hålla hunden lite till. Ska bara betala! Mm. Man slutar aldrig att förundras.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0