Stör ej

 
En uppdatering om livet.
 
Detta kommer förmodligen att vara sista och enda gången jag säger det, så lyssna noga. Lite maginfluensa hade nästan varit välkommet. Varför säger jag så? Ja det undrar jag nästan själv. Nä men jag har lite stress upp i svalget och nyårsafton önskar jag vore mer avlägset. Det har varit ett bra år i år. Varför kan det inte fortsätta lite till? Eller det är som dem säger? Man ska sluta på topp! Kanske bäst att jag lägger det här året bakom mig och blickar framåt.. Nu är det såhär att jag går en utbildning som i grunden bygger på strategiskt planeringsarbete, och det är kanske dags att jag visar vad jag går för och tillämpar dessa metoder i verkliga livet. Jisses vad flummigt det här blev, men det är på det viset att jag jobbar häcken av mig och tydligen ska ordna nyårsafton hemma.. Till tjugo personer.. Dessutom har jag dansat zumba tre timmar i sträck idag och således har kletig chokladkola i hjärnan. Hade behövt gå och lägga mig men måste leta meny. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0