TVÅ minuter innan deadline



Klockan 23.53 skickade jag, gråtfärdig, in min hemtenta med hjärtat i halsgropen. Två minuter innan deadline. Vilken planering. Katastrofalt. Har världens huvudvärk och känner mig lite splittrad över min inlämning. Vet liksom inte riktigt ifall jag kan stå för vad jag har skickat in. Känns vemodigt. Hatar att företräda presentationer som jag inte riktigt själv kan stå för. Nät jag hade tryckt på spara och skicka in hade jag inte en aning om vad jag skrivit. Min hjärna är grööööt. Seg jävla havregröt. Och hur kan man liksom övertyga andra om man inte kan övertyga sig själv? Nej, vet ni vad? Nu släpper jag skolan i en vecka och tar julledigt. Det betyder: nu släpper jag skolan i en vecka och jobbar istället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0