Frulle

Inga barnfödardrömmar, däremot mycket märkliga drömmar om försovning i vilka chefen erbjöd sig att ringa om väcka mig på morgonen. Hu vilken mardröm! Tänk att bli väckt av chefen varje morgon. Alltså jag är så enkelspårig, äter samma frukost varje dag. Och längtar dessutom efter att göra det. Frukosten är livsviktig enligt min mening, blir på sjukt dåligt humör om jag inte äter när jag har gått upp. Så just nu är det frulle tillsammans med GI&hälsa och efter att ha gjort den här arbetsdagen så är det endast TRE dagar kvar till semester! Fy fan vad gott.


Kommentarer
Postat av: madde

och mig mig ses sen! :D

2012-07-17 @ 11:07:14
Postat av: madde

och mig mig ses sen! :D

2012-07-17 @ 11:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0