Jag är så knäpp

Låg i shorts igår och fick helt skum bränna. Så jag gick in och drog på mig en utav mina nya kinis. Kände att jag ville träna kroppen lite så jag låg på handduk ute i trädgården och gjorde lite planka, lite sidoplanka, lite mountainclimber och även rumppress. Vi grillade lite och därefter snörande vi på oss inlinesen för att köra en liten workout hem till mina föräldrar. Vi tog oss hem på samma sätt och vad gör jag när jag kommer hem?! Jo det kan ni se på bilden nedan. Visst var det gott! Men jag blev samtidigt besviken på mig själv, för det var inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Usch nej. Förresten nu är det bara tre dagar kvar tills att jag får ett besked som är en stor avgörande del för förändring i mitt liv. Förhoppningsvis. Från och med då kan jag börja fortsätta med att röra om i grytan. Kanske det jag gör nu, då syftar jag på mitt sovande som är förskräckligt just i detta nu. Samlar kraft. Samlar kraft inför nya tag.


Kommentarer
Postat av: fru Wihlborg

Kram på dig,fina knäppis!

2012-07-09 @ 19:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0