Jag tvättar

Sitter i soffan och tittar på gamla OS-klipp. Alltså helt seriöst så är jag inte så intresserad alls, riktigt ointresserad faktiskt, men jag väntar på tvätten som är färdig om inte mindre än 40 minuter. Och visst kan jag ta detta när jag vaknar imorgon, kanske man kan tycka, men eftersom att jag ska ha med mig en del i packningen så underlättar det ju ifall det i alla fall är halvtorrt. Packningen ja. Imorgon drar vi på minisemester till Köpenhamn. Ber om ursäkt redan nu för extremdålig uppdatering. Min mamma och pappa plockar upp oss klockan 8.30, 9.00 enligt min tid.. Så ska vi mysa omkring på zoo och bo på hotell. Jag som är värsta djurälskaren kommer trivas som fisken i vattnet. Säkert. Sarkasm*. Nä nu har jag bankärenden to do.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0