Just nu, här, idag.

Jag är så grymt kass på att publicera pictures. Och sorry, men jag blir så lack på blogg.se som inte kan FIXA DETTA i-landsproblem. En bild säger mer än tusen ord säger man ju, och inte för att jag vet om jag håller med direkt men nog är det bra mycket trevligare. Ja än bara text då. Well well, imorse tog vi visst lite sovmorgon. Gick upp lagom till middag och fick minsann lite halvbråttom till kyrkan. Där vi skulle vara klockan ett. Ups. Fast trots detta så var vi i tid med god marginal och dessutom inte sist. Hollans tålamod började bra men började efter att ha stått i blickfånget ett tag att tryta. Rejält. Fast som vi konstaterade så var det ju faktiskt hennes dag, och ja givetvis var det ju hon som skulle höras. Vi åkte vidare för gemensam samling med fantastiskt god mat, finfina tårtor och mycket trevligt sällskap. Vi fortsatte denna underbara dag med att köra hem till fina mamma och pappa där det bjöds på grillat, dvs MER mat, och likaså ottoglass med en massa kolasås och jordgubbar. Mådde illa och åt lite till. Det är så sjukt men den här helgen  har jag blivit lite sockerberoende. Jag mår apilla av det men jag kan bara inte sluta äta. Och jag är inte ens sugen, tanken äcklar mig, jag får ångest och tvångstankar om träning. Det måste vara ett självdestruktivt beteende som ligger och gnager. Why? Antagligen eftersom att jag i grund och botten är lite av en självdestruktiv person, men som ändå har hållt mig till att göra rätt val i livet. Tja, alla gör mistakes men så gott som. Jag är ju t.ex ingen junkie. Jag är mer high on life, alltså min egen största motsats. Så därför kommer det nog inte som någon större överraskning att jag grävde ner huvudet i gårdagens godispåse så fort jag kommit innanför dörren här hemma. Jag växlade mellan det och att ligga på golvet och köra mag- och rumpövningar. Åter igen, motsägelsefullt. För tillfället är det soffläge med fotboll och jag bara längtar efter Zumba. Känner att jag vill ta det tIll ytterligare en nivå, satsa mer. Men känner att jag inte har den möjligheten just nu och blir lite smått ledsen. Lägger det lite på is och lever i nuet. Och JUST nu ska jag gå och pinka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0