Let's Zumba

Jotack upp kom jag, men snacka om segt! Blir så fel när man plötsligt, efter flertalet sovmorgnar och sena kvällar, ska orka ta sig upp tidigt. Inte konstigt att kroppen gör protest heller. Det är en sådan morgon då det känns som att man sovit i ca en minut. Ni vet att från man lägger sig på kudden och somnar tills att klockan ringer och beordrar en att öppna ögonen igen, så fattar man inte var hela natten tog vägen. Ibland tänker jag att jag ska vara uppe längre så att man får mer tid, fast i själva verket får man ju inte mer tid utan bara mindre sömn. Vilket drabbar ingen mindre än, MOI! Så det funkar ju inte riktigt. Fast igår förlängde jag natten genom att dansa Zumba i underkläder, knappt, framför husets alla speglar. Klart en fördel med att vara ensam om kvällarna. Kände mig riktigt porrig, men fick lite damp sen när jag skulle blunda för det var jag absolut inte intresserad av! Men jag drog mig själv i örat hela vägen från sovrummet ut i köket, så här sitter jag nu helt frusen med jacka på mig. Och jag blir helt störd utav att jag blir tvungen att blogga via mobil utan App. Skärmen visar endast mittenraderna av min text, så vad som för övrigt står här har jag inte en aning om!
 
Återstående tid; Åtta dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0