Opa

Sitter med kaksmulor i skynket och har två privatfrisörer som drar mig i håret. Det går bra detta. Har efter att ha tagit bilder under proceduren insett att jag inte riktigt ser ut som jag tänker mig att jag ser ut. Jenny tvättar mig just nu i ansiktet och det tycker jag är bra då jag slipper avsminkning ikväll, skämt åsido. Blir även ren i öronen, och sånt är ju alltid bra. Madde experimenterar med mig idag.. Bleker upp, färgar om. Spännande. Vi vet inte riktigt vilken färg vi har tagit till min hair do. Efter blekning var jag mest tattigt kopparfärgad, men annat ska det bli. Väl? Eller? Typ? Fortsättning följer..

 

 

   

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Minna

Oh my god, hoppas det blir bra gumman!!! :):)<3

2012-07-18 @ 10:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0